Bursaspor‘un Özlüce Tesisleri‘nde sürdürdüğü hazırlıklar sırasında düzenlenen bayramlaşma merasimine Başkan Enes Çelik, yönetim kurulu üyeleri, teknik heyet, oyuncular ve kulüp personeli katılım gösterdi.

Bursaspor Başkanı Enes Çelik, yaptığı konuşmada, “İnşallah keyifli, güzel bir sezonu geride bırakacağız. Tüm ekibin emeğine, hocamıza ve teknik kadromuza teşekkür ediyorum. Allah nice bayramlara erişmeyi nasip etsin.” ifadelerini kullandı.

Takımın teknik direktörü Adem Çağlayan ise, “Ramazan Bayramı’nızı tebrik ederim. Allah hepimize nice bayramlar görmeyi nasip etsin. İnşallah sezon sonunda da şampiyonlukla bu güzel günleri taçlandırırız.” şeklinde konuştu.


