Doğanın Sıcak Gözlemcileri İçin Büyüleyici Bir An!
Bursa’da aç kalan bir yaban domuzu, piknik alanına girerek vatandaşların bıraktığı atıkları didikleyerek yedi.
Olay, merkez Nilüfer ilçesindeki Gümüştepe Mahallesi’nde bulunan bir piknik sahasında gerçekleşti. Akşam saatlerinde aç olan yaban domuzu, mesire alanına giriş yaptı. Bir süre dolaşan domuz, piknik yapan insanlar tarafından bırakılan yiyecekleri yiyerek karnını doyurdu. O anlar amatör bir kameraya yansıdı.


