
Bursaspor, TFF 3. Lig’in 29. haftasında evinde Bornova 1877 takımını 4-1’lik skorla mağlup etti. Yeşil-Beyazlı ekip, maç sonrası Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu‘ndan kupa alarak büyük bir sevinç yaşadı.
Kupa töreninin ardından konuşan Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik, “Bu başarı tüm şehre hayırlı olsun, herkes istediğini elde etti. Basın mensuplarından yöneticilere, iş insanlarından siyasetçilere kadar herkes memnun. İnşallah bu mutluluk önümüzdeki yıllarda da devam eder.” şeklinde belirtti.
Stadyumun kötü geçmişini geride bıraktıklarını vurgulayan Enes Çelik, ‘Stadyumumuz artık 40 bin kişiyle özdeşleşecek‘ diyerek taraftarlara teşekkürlerini iletti.
Enes Çelik, “Bu yıl rekorlar kırıldı, destekleriyle bizi motive ettiler. Kapasitemiz daha fazla olsaydı, diğer takımları geçme şansımız olabilirdi. Ancak mevcut stadyum kapasitemizle orantılı olarak birinci durumdayız. Destekleri sürdükçe biz onlara gereken karşılıkları vereceğiz. İlk yıl birçok sorunla mücadele ettik, ikinci yılda bu sorunlar azaldı. Artık daha fazla sportif konulara odaklanacağız. Birkaç haftadır buna yoğun şekilde çalışıyoruz. İnşallah Temmuz’un başına kadar, hazır bir ekip oluşturarak kampa birlikte gideceğiz.” ifadelerini kullandı.
Yönetici alacakları ve ekonomik durumla ilgili Bursaspor Başkanı Enes Çelik, “Bu hafta birkaç yönetici daha göreve gelecek. Şu anda eskiye nazaran durum farklı, kalanlara yönelik sıkı bir çalışma yapıyoruz ve umarız bunları kısa sürede tamamlayacağız. Yılbaşı ya da lig süresinde tüm borçları kapatmayı hedefliyoruz. Amacımız 1. Lig’e borçsuz bir şekilde katılmak.” dedi.
Gelecek sezon iki gruptan oluşacak 2. Lig hakkında Enes Çelik ise, “Biz kendi gücümüze odaklanmalıyız, hangi grupta olduğumuzun önemi yok. Her bölgemizden emin olmalıyız, ister kırmızı grupta yer alalım ister beyaz. Benim için fark etmez. Bulunacağımız grupta play-off’a kalmadan birinci olup çıkmamız gerekiyor.” şeklinde konuştu.

