Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren sosyal medya platformlarından şu ifadeleri paylaştı;
Şampiyon Bursaspor💚 Bu zafer hepimizin. 4-1’lik muhteşem galibiyetle hem sahada hem de kalplerimizdeki coşkuyu yaşattınız. İçtenlikle tebrikler Bursaspor, bu şehir sizinle iftihar ediyor.


