Bursaspor taraftarları, kulübün Balıkesir Atatürk Stadyumu’nda Artvin Hopaspor ile oynadığı maçta 3 farklı maddeden kaynaklanan toplamda 214 bin 500 TL değerinde ceza almasının ardından harekete geçti.

#FaturaBizde hashtagiyle başlatılan kampanya çerçevesinde, kulübün resmi “Yanındayım” hesabına yapılan bağış dekontları paylaşılmaya başlandı.
Bağış yapan herkesin birbirini desteklediği bu kampanyada, yardımlar kısa sürede büyük bir ivme kazandı.

Balıkesir cezasını üstlenerek Enes Çelik ve yönetimine desteklerini göstermek isteyen Bursaspor taraftarları, bu bağlamda bir ilke daha gerçekleştirecek.

