
Eski Devlet Bakanı ve AK Parti Artvin Milletvekili Faruk Çelik, Bursaspor’un Bornova 1887 ile gerçekleştirdiği maçı protokol tribününden izledi. Maç öncesinde yaptığı açıklamalarda Çelik, ‘Bursalıları yeni başarılarla buluşturacağız‘ ifadesini kullandı.
Devlet Eski Bakanı ve AK Parti Artvin Milletvekili Faruk Çelik: “Şampiyon Bursaspor, ne yazık ki bazı zorlu dönemlerden geçti. Ancak bu sene Bursa, birlik ve beraberlik içinde özlenen başarıya ulaşmayı başardı. Bu, yalnızca bir başlangıç; inşallah devamı da gelecek. Yeni başarılarla Bursalılara tekrar buluşma fırsatı sunacağız.” şeklinde konuştu.

