1. Haberler
  2. Gemlik
  3. Gemlik Belediyesi’nden Parklarda Yaz Coşkusu: Güvenli ve Sağlıklı Yeşil Alanlar İçin İlaçlama Başladı!

Gemlik Belediyesi’nden Parklarda Yaz Coşkusu: Güvenli ve Sağlıklı Yeşil Alanlar İçin İlaçlama Başladı!

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Gemlik Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü, ilçe sınırları içindeki çocuk parklarında yaz mevsimi öncesinde kapsamlı bir ilaçlama programı başlattı. Artan sıcaklıklarla birlikte kene, sivrisinek ve diğer zararlı haşerelerin çoğalmasıyla mücadelede, çevre dostu ve insan sağlığına zarar vermeyen ilaçlar kullanılmaktadır.

İlaçlama çalışmaları, düzenli aralıklarla sürdürülerek halk sağlığını korumayı ve yaşam kalitesini artırmayı hedefliyor. Özellikle çocukların daha hijyenik, güvenli ve sağlıklı ortamlarda oyun oynamalarını sağlamak amacıyla yapılan bu uygulamalar, mahalle sakinlerinin parklarda huzur içinde zaman geçirmesine de olanak tanımaktadır.

İlaçlama işlemlerinin yaz boyunca devam edeceğini ifade eden Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, “Çocuklarımızın güvenliği ve hemşehrilerimizin sağlığı bizim için öncelikli bir konu. Parklarımızın hijyenik ve huzurlu alanlar olarak kalması için tüm ekiplerimizle sahadayız” şeklinde konuştu.

Gemlik Belediyesi’nden Parklarda Yaz Coşkusu: Güvenli ve Sağlıklı Yeşil Alanlar İçin İlaçlama Başladı!
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Gemlik'te Hayat - Gemlik'in En Dolu En Yeni Haber ve Yaşam Platformu ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

GH AI Sohbet Et ile Haber Hakkında Sohbet

GH AI Sohbet Et ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir