1. Haberler
  2. Gemlik
  3. Küçük Yıldızların Zaferi: Gemlik Belediyespor U17 Takımı Şampiyonluk Tahtına Oturdu!

Küçük Yıldızların Zaferi: Gemlik Belediyespor U17 Takımı Şampiyonluk Tahtına Oturdu!

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

U17’de Şampiyon Gemlik Belediyespor

Gemlik Belediyespor U17 takımı, Demirtaş Şehit Ömer Halisdemir Stadyumu’nda en yakın rakibi Çamlıcaspor ile bir araya geldi. Yüksek tempoda geçen mücadelede, Gemlik Belediyespor 10 kişi kalmasına rağmen, 45. dakikada Melih Dağ’ın serbest vuruştan attığı golle öne geçti ve skoru 1-0 olarak belirledi. Bu sonuçla Gemlik Belediyespor, Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı elde etti.

Karşılaşma, iki takımın da ataklarla başlamasıyla kaydedildi. Gemlik Belediyespor, orta sahadaki etkili oyunuyla rakibini baskı altına aldı. Kalesindeki tehlikeleri kalecisi Mustafa Emre Öztaş’ın gösterdiği etkileyici performansla savuşturdu. İlk yarının uzatma dakikalarında, Melih’in kullandığı serbest vuruş sonrası kaydettiği golle skoru belirledi.

Gemlik Belediyespor, Çamlıcaspor ile gerçekleştirdiği bu maç sonucunda elde ettiği 3 puanla şampiyonluğunu tescillemiş oldu ve Türkiye Şampiyonası’na gitme hakkını kazandı. Maç sonunda Gemlik Belediyespor Başkanı Mustafa Duran, oyuncuları ve teknik heyeti tebrik etti.

Küçük Yıldızların Zaferi: Gemlik Belediyespor U17 Takımı Şampiyonluk Tahtına Oturdu!
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Gemlik'te Hayat - Gemlik'in En Dolu En Yeni Haber ve Yaşam Platformu ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

GH AI Sohbet Et ile Haber Hakkında Sohbet

GH AI Sohbet Et ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir