
Mustafakemalpaşa Spor U19 takımının teknik direktörü Mustafa Çiçek, Türkiye ikinciliği başarılarının ardından sezon boyunca destek veren tüm kişilere şükranlarını sundu ve elde edilen başarıyla ilgili önemli değerlendirmelerde bulundu.
“Başkanımız Ekrem Şenal olağanüstü çaba sarf ediyor”
Öncelikle Başkanımız Ekrem Şenal’a bizlere sunduğu her türlü destek için çok teşekkür ederim. İçine girdiğimde daha fazla fark ettim ki başkanımız olağanüstü bir çaba gösteriyor. Aşkın Şenal başkanımız, akademimizde destek olmadığı takım bırakmadı. Her yerde var, büyük emek harcıyor. Var olsun inşallah.
“Yönetimimiz ve çalışanlarımız daima yanımızdaydı”
Mustafa Çiçek, açıklamalarında yönetim kurulu ve kulüp çalışanlarına özel bir vurgu yaparak, şu ifadeleri kullandı:
Özkan Toprak kardeşim gençlerimizin ağabeyi, her zaman yanlarında bulunuyor. U19 ekibimizden sorumlu yöneticimiz Serkan Özkan, sezon başından beri çocuklarımıza olağanüstü bir destek sağladı. Okay abimiz her yere zamanında yetişti, adeta bir acil servis gibi çalıştı. Kulüp müdürümüz Serdar Dündar, tüm işlerimizle ilgilendi ve problemlerimizi hızlıca çözdü, sağ olsun.
Teknik ekibi ve diğer personeli de unutmayan Çiçek, sözlerini şu şekilde sürdürdü:
Geldiğim günden beri yanımda olan hocalarım Necati Pala ve Ertuğrul hocam büyük yardımlarını esirgemediler. Malzemecilerimiz Şemsi abimiz ve Şevki abimize, masörümüz Celaleddin abimize, yemekhaneden Zehra ablamıza, saha ile ilgilenen Selahattin abimize, şoförümüz Gürkan abimize ve ismini sayamadığım bütün emek verenlere teşekkür ederim.
“Şampiyonluk hedeflemiştik fakat nasip olmadı”
Mustafa Çiçek, genç futbolcularına yönelik övgü dolu sözler sarf etti:
Kahramanlarımız sahada mükemmel işler başardılar. Birlik olmanın nasıl olduğunu herkese gösterdiler. Her maçta çok baskın bir oyun sergiledik. Ben de çocukluğumdan gelen alışkanlığımla şampiyonluk hedefiyle geldim ve bunu her zaman dile getirmekten çekinmedim. Yapabileceğimize inandık ama nasip olmadı. Elbette üzüldük ama harika anlar yaşadık. Nasipten ötesi olmuyor. Dualarınız için hepinize teşekkür ederim. Allah’a emanet olun.

