Gemlik Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü, ilçe sınırları içindeki çocuk parklarında yaz mevsimi öncesinde kapsamlı bir ilaçlama programı başlattı. Artan sıcaklıklarla birlikte kene, sivrisinek ve diğer zararlı haşerelerin çoğalmasıyla mücadelede, çevre dostu ve insan sağlığına zarar vermeyen ilaçlar kullanılmaktadır.
İlaçlama çalışmaları, düzenli aralıklarla sürdürülerek halk sağlığını korumayı ve yaşam kalitesini artırmayı hedefliyor. Özellikle çocukların daha hijyenik, güvenli ve sağlıklı ortamlarda oyun oynamalarını sağlamak amacıyla yapılan bu uygulamalar, mahalle sakinlerinin parklarda huzur içinde zaman geçirmesine de olanak tanımaktadır.
İlaçlama işlemlerinin yaz boyunca devam edeceğini ifade eden Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, “Çocuklarımızın güvenliği ve hemşehrilerimizin sağlığı bizim için öncelikli bir konu. Parklarımızın hijyenik ve huzurlu alanlar olarak kalması için tüm ekiplerimizle sahadayız” şeklinde konuştu.

