Bursa Uludağ Üniversitesi’nden (BUÜ) mezun olan Çağlar Özçelikler, okuluna olan bağlılığını bir kez daha gösterdi. Çevre mühendisi olan hayırsever iş insanı, büyük bir bağış yaparak kendi bölümüne yeni bir eğitim ve toplantı salonu yapılmasına öncülük etti.
Salonun açılışına, BUÜ Rektörü Prof. Dr. Ferudun Yılmaz, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cafer Çiftci, Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Adem Akpınar, Çevre Mühendisliği Bölüm Başkanı Prof. Dr. Olcay Topaç ve çok sayıda akademik ile idari personel, öğrenciler katıldı.
“Mezunlarımızın bağlılık duygusu bizim için önemli”
Açılışta konuşan Rektör Prof. Dr. Ferudun Yılmaz, mezunlarla olan ilişkileri güçlendirerek üniversiteye daha fazla katkı sağlamak için çalışmaya devam ettiklerini belirtti. Rektör Yılmaz, “Güçlü mezunlar, üniversitelerin alt yapısına destek sağlarken, aynı zamanda proje ortaklıkları ile finansman sağlıyor. Artık 50 yaşında, köklü bir geçmişe sahip bir üniversite olarak bu durumun birçok örneğini görme şansına sahibiz. Mezunlarımızın bağlılık duygusundan mutluluk duyuyor, bu kıymetli katkının diğerleri için örnek teşkil edeceğine inanıyoruz. Bu salondan bölümümüz ve öğrencilerimiz büyük fayda sağlayacak. Çağlar Özçelikler’e, bu iş birliğinin devam etmesini dileyerek teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
“Salon, mezunlarla olan güçlü bağın sembolü”
BUÜ Çevre Mühendisliği Bölüm Başkanı Prof. Dr. Olcay Topaç, Çağlar Özçelikler’in katkılarıyla ortaya çıkan bu toplantı salonunun, hem akademik ilerlemeye hem de dış paydaşlarla olan iletişime katkıda bulunacağını ifade etti. Topaç, salonun mezunlarla kurulan güven ve dayanışmanın bir simgesi olduğunu vurgulayarak, “Bölümümüzün gelişiminde mezunlarımızın katkılarını her zaman önemli bir güç olarak görüyoruz. Sayın Çağlar Özçelikler’in bu anlamlı desteği, birlikteliğimizin güzel bir örneğini oluşturuyor. Kendisine içtenlikle teşekkür ediyorum” dedi.
“Geçmişe vefanın, geleceğe umut taşımak”
Çevre Yapı Arıtma Sistemleri Yönetim Kurulu Başkanı Çağlar Özçelikler, mezun olduğu BUÜ Çevre Mühendisliği Bölümü’ne katkı sağlamanın mutluluğunu paylaştı. Özçelikler, “Burada edindiğim bilgi ve deneyimler, değerli hocalarımın desteği, meslek hayatım boyunca her adımımda bana yol gösterdi. Şu anda yürütmekte olduğumuz projelerde, burada öğrendiğim çevre bilinci ve mühendislik disiplini her zaman bana rehberlik etti. Bu salonu yalnızca bir yapı olarak değil, geçmişe olan vefam ve geleceğe olan umudumun bir simgesi olarak görüyorum. Dilerim ki, bu mekan yeni nesil çevre mühendislerinin yetişmesi ve bilimsel çalışmaların gelişimine önemli katkılarda bulunsun” dedi.
Program, Çağlar Özçelikler’e teşekkür plaketinin takdim edilmesi ve kurdele kesiminin ardından yeni salonun gezilmesiyle sona erdi.





